wtorek, 23 listopada 2010

3 miliony przedmiotów na 2 urodziny Szafa.pl

19.listopada obchodziliśmy drugie urodziny Szafa.pl. Na kilka dni przed tą okazją przekroczyliśmy 3 miliony wystawionych przedmiotów i mamy już ponad 360 tysięcy zarejestrowanych użytkowniczek. Dziękujemy wszystkim, że są z nami!

W porównaniu z ubiegłym rokiem serwis podwoił ilość kont, ilość odsłon zwiększył o jedną trzecią, powyżej 40 mln miesięcznie, przy 1,3 mln unikalnych użytkowników.
Jak komentuje te wyniki Andrzej Domagała: "Liczba 3 milionów wystawionych przedmiotów pokazuje, że proporcjonalnie co 7. mieszkająca w Polsce kobieta mogła coś u nas kupić lub wymienić."

Jesteśmy dumni także z aktywnej społeczności. Użytkowniczki Szafy dyskutują zarówno o dietach, jak i rodzinie, jednak przede wszystkim o strojach. Po 2 milionach wypowiedzi nadal dowiadują się u nas o modowych wydarzeniach i umawiają na coraz bardziej popularne imprezy wymiankowe, tzw. Swap-party..

Drzwi otwarte coraz szerzej
Jako ekipa Grupy-solenizantki prowadzimy też młodsze serwisy. To dedykowana odzieży dziecięcej Szafka.pl i Stylistki.pl, do prezentacji własnego stylu przez tworzenie zestawień odzieży i dodatków.

"Zgodnie z naszą strategią, konsekwentnie dążymy do bycia pierwszą alejką handlową, od której internautki zaczynają poszukiwania ubrań oraz modowych inspiracji. Podwojenie w ciągu ostatniego roku ilości loginów jest najlepszym dowodem na to, że tak się dzieje." - podsumowuje Andrzej Domagała.

W 2010 roku uruchomiliśmy platformę e-commerce sklepy.szafa.pl. Oferujemy ją wszystkim, którzy rozpoczynają handel odzieżą w sieci, a także także jako dodatkowy kanał sprzedaży dla każdego, kto chce dotrzeć ze swoją ofertą do rzeszy naszych użytkowniczek.

Skupiamy się obecnie na rozwijaniu młodszych serwisów oraz ich lepszej integracji, zarówno między sobą, jak i z zewnętrznymi społecznościami. Chcemy w ten sposób zaproponować reklamodawcom dodatkowe możliwości prowadzenia kampanii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz