Według opublikowanych pod koniec lutego wyników badania "Megapanel" za grudzień 2010r, serwis Szafa.pl odwiedziło ponad milion realnych użytkowników.
Na zakończenie roku 2010, wg wyliczeń PBI/Gemius za grudzień, do Szafy zajrzało 1 042 723 realnych użytkowników, co oznacza zasięg 5,69% wśród wszystkich Internautów w Polsce. (Źródło: Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2010).
Dane z prowadzonych przez PBI/Gemius badań są podstawą analiz Internetu w Polsce i wyborów dokonywanych przez reklamodawców i ich domy mediowe.
To dokładne dane dotyczące samej tylko Szafa.pl. W zestawieniach Megapanelu według kategorii, jesteśmy notowani w grupie Spolecznosci.pl (m.in. razem ze Świstak.pl) i widniejemy w pierwszej dziesiątce w dziale e-commerce.
Cieszymy się, że serwis pnie się w górę i do 'Szafy' zagląda coraz więcej kobiet. Z zadowoleniem zerkamy też na statystyki Google, w których już teraz widzimy 60 milionów odsłon serwisu miesięcznie.
poniedziałek, 7 marca 2011
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Proponuję zmienić Administrację i zatrudnić więcej kompetentnych osób które będą umiały się zając usprawnieniem serwisu a tych odsłon będzie 50% więcej.
OdpowiedzUsuńhaha,w 100% zgadzam się z poprzednim komentarzem..
OdpowiedzUsuńDziękuję za komentarze,
OdpowiedzUsuńPracujemy i nad tym;
Wyniki bierzemy za dobrą monetę i pierwsze oznaki ostatnich zmian. Kolejne wkrótce - zachęcam do dalszego kibicowania!
wg mnie nas za dużo, z początku szafa lepiej funkcjonowała, teraz to czysty deal ...
OdpowiedzUsuńCo w sytuacji , gdy ma się wykupioną promocję szafy, a ona nie działa prawidłowo, nie wyswietlają się zdjęcia, moim zdanie powinny być doliczone dodatkowe dni promocji.
OdpowiedzUsuńGdy wystąpią jakieś problemy z promocją szafy prosimy o zgłaszanie takiego faktu przez formularz w Pomocy Szafa.pl
OdpowiedzUsuńInteresting data! Szafa.pl's growth in 2010 is impressive. Wonder if the site incorporated gamification elements like speed challenges, kinda like the Moto X3M game, to boost user engagement? Knowing how users interact and which content sections are most visited would enrich this analysis further. User demographics data would also be insightful.
OdpowiedzUsuńIt’s impressive to see how Szafa.pl has grown, both in reach and in engagement, especially among female users. The integration of detailed analytics from PBI/Gemius offers valuable insights for advertisers and media houses, much like how Bitlife uses data-driven mechanics to keep players engaged and coming back
OdpowiedzUsuńThanks for your marvelous posting! I certainly enjoyed reading this article... MM
OdpowiedzUsuńGreat information you have provided! You have touched on crucuial points!... MM
OdpowiedzUsuńWow such an Amazing content i never read this before keep it up... MM
OdpowiedzUsuńWonderful article. It's very useful. I think it's one of the most informative Websites... MM
OdpowiedzUsuńPretty great post. Excellent ideas. Thanks for Awesome tips Keep it up!... MM
OdpowiedzUsuń